Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

Historické jízdní řády
Oblíbená série digitalizovaných historických jízdních řádů na CD má páté pokračování, tentokrát s jízdními řády léta 1900, zimy 1951/52 a z roku 1959/60. Objednat si ho můžete v eShopu.
Začátkem příštího roku připravujeme vydání souborného DVD se všemi téměř 20ti celorepublikovými starými jízdními řády a některými bonusy. Pokud k jeho obsahu máte čím přispět, ozvěte se nám, rádi pořízenou sbírku rozšíříme.
Zdeněk Michl
| 21.12.2006 (17:49)

Související zprávy

22.12.2006 (14:37)
A co tak Polonia - kedysi slavny nocny vlak Warszawa - Beograd, rutiaci sa v 88/89 pocas temnych noci cez Harmanecke tunely, s priamymi voznami do Sarajeva a dokonca Rima! A na zaciatku 90. rokov mala priame lehatko Warszawa - Istanbul...
22.12.2006 (12:16)
nxau: jo jo ...Bem přes Chalupki ..taky si vzpomínám...no bohužel už taky v propadlišti dějin
22.12.2006 (10:04)
to Payus:
Jj, taky si na to vzpominam, ja to rikam porad ze rok od roku jsou JŘ horší a horší - a to nejen u nás. Jsem z Těšína a Báthoryho jsem směrem na Slovensko často využíval. Škoda že ho nakonec z našeho území stáhli úplně:-( Asi mu ublížilo že jel přes ČR jen takovou krátkou trasu - a přitom stačila na toto úplně jednoduchá věc - kdyby jel z Petrovic na Čadcu přes obě Ostravy a pak Havířov, vyšlo by mu to krásně bez přepřahu a obsloužil by celé ostravsko! No ale je to jinak tak nám nezbývá než zatlačit slzu.
Ještě bych tu z příjemných nočních vlaků vzpomněl rychlík BEM - super destinace a super trasa - jednou o prázkách jsem projel celou trasu z Budapešti až do Štětína a opravdu skvělé!
A kdysi ty 810ky ráno na 321 to si pamatuju taky, to bylo maso! :-)
Jj, taky si na to vzpominam, ja to rikam porad ze rok od roku jsou JŘ horší a horší - a to nejen u nás. Jsem z Těšína a Báthoryho jsem směrem na Slovensko často využíval. Škoda že ho nakonec z našeho území stáhli úplně:-( Asi mu ublížilo že jel přes ČR jen takovou krátkou trasu - a přitom stačila na toto úplně jednoduchá věc - kdyby jel z Petrovic na Čadcu přes obě Ostravy a pak Havířov, vyšlo by mu to krásně bez přepřahu a obsloužil by celé ostravsko! No ale je to jinak tak nám nezbývá než zatlačit slzu.
Ještě bych tu z příjemných nočních vlaků vzpomněl rychlík BEM - super destinace a super trasa - jednou o prázkách jsem projel celou trasu z Budapešti až do Štětína a opravdu skvělé!
A kdysi ty 810ky ráno na 321 to si pamatuju taky, to bylo maso! :-)
21.12.2006 (23:49)
skvělá práce !!!
dostal mě starý slovenský jř...přes Komárno kdysi fičelo 5 párů mezinárodních rychlíků...kdysi to byla důležitá hraniční stanice...ještě v 97 jsem od tama cestoval R Saxonia,který pokračoval až do Berlina a v New Castle jsem přestupoval na tehdy luxus Báthory ,který stavěl jen v Trenčíně,pak až v Čadci(přes spojku mimo Žilinu) a v Těšíně jsem přestupoval na 810+pár ks 010 do Svinova...na tu ranní šokovou terapii nikdy nezapomenu,protože jsem naivně očekával 460
dostal mě starý slovenský jř...přes Komárno kdysi fičelo 5 párů mezinárodních rychlíků...kdysi to byla důležitá hraniční stanice...ještě v 97 jsem od tama cestoval R Saxonia,který pokračoval až do Berlina a v New Castle jsem přestupoval na tehdy luxus Báthory ,který stavěl jen v Trenčíně,pak až v Čadci(přes spojku mimo Žilinu) a v Těšíně jsem přestupoval na 810+pár ks 010 do Svinova...na tu ranní šokovou terapii nikdy nezapomenu,protože jsem naivně očekával 460
21.12.2006 (18:24)
hezky,perfektní práce,tyhle země chyběly,nebylo by i Polsko? Případně i další země...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info

informacni okenko