Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

Během výluky má být trať "modernizována" a připravena na následnou elektrizaci. V současné době probíhají přípravné stavební práce. Po "modernizaci" má být zvýšena traťová rychlost, zvýšena propustnost a bezpečnost provozu a také komfort cestujících.
Stavební akce a elektrizace má být ukončena v roce 2006. Trakční vedení bude napájeno soustavou 3 kVss.
Téměř půlroční provoz NAD vyjde České dráhy přibližně na 18 milionů korun.
Karel Chýla
| 18.3.2005 (23:47)

Související zprávy



25.08.2005 (12:45)
Na internetu je mnoho odkazů ohledně elektrifikace trati Opava-Ostrava, přesto mi není jasné, kdy bude modernizace dokončena v celém úseku mezi oběma městy. Děkuji za odpověď!


25.03.2005 (11:21)
Vlivem marnivosti CD se vyluky (alespon pro nasi firmu) posouvaji zhruba o dva mesice dozadu (tj. na konec kvetna. Jedna se o elektrizaci teto trate a rekonstrukci zel. spodku i svrsku. Bude se letos s nejvetsi pravdepodobnosti realizovat jen asi polovina z useku Ostrava Svinov - Opava vychod, z financnich duvodu.


24.03.2005 (11:47)
Předpokládá se po skončení všech prací nasazení přímých rychlíků Opava - Brno, nebo Praha?


24.03.2005 (11:35)
Nevím sice, kolik je současná nejvyšší traťová rychlost, ale myslím si, že pro takovouhle trať, která je spíš regionálního charakteru, je 100 km/h dostatečné. Ale je pravda, že by klidně mohla být i vyšší.
23.03.2005 (16:56)
Podle mne to není modernizace, podle mě je to taková větší oprava...
Modernizace na Vmax 100km/h...
Modernizace na Vmax 100km/h...


23.03.2005 (15:57)
Proč je modernizace v uvozovkách? Podle autora se snad nejedná o modernizaci?


22.03.2005 (7:40)
Pánové...
V Děhylově už dávno stojí i sloupy trač. vedení. Co se týče výluky samotné, už dávno měla být, jen se nějak zapomnělo právě na tu NAD. Takový drobný detajl :-))
V Děhylově už dávno stojí i sloupy trač. vedení. Co se týče výluky samotné, už dávno měla být, jen se nějak zapomnělo právě na tu NAD. Takový drobný detajl :-))


19.03.2005 (21:53)
Čemu říkáš "elektrifikace byla zahájena"? Protože plošiňáky s drátama do patek tam byly už dávno dřív a ty patky samotný sem tu a tam viděl už taky dřív jak v březnu.


19.03.2005 (20:33)
Elektrifikace trati byla zahájena někdy v na začátku března.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info

informacni okenko