Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

CSPSV | 16.3.2005 (16:14)
Související zprávy



10.05.2005 (19:40)
Tesnov byl taky pamatkove chranenej a jak dopadl. Pokud nekdo ma fotky nebo jiny dokumenty tykajici se nadrazi Tesnov,byl bych moc vdecnej kdyby se semnou o ne rozdelil. Diky


21.04.2005 (20:08)
Denisovo nádraží nic nenahradí.Bylo to nejkrasnější nádraží ve střední Evropě. Lituju toho, že si na něj moc nepamatuju - když padlo bylo mi 6. A už tehdy bylo více nez 10 let nepoužívané. alespon bych si ho dokonale vyfotil.škoda....


18.03.2005 (0:27)
Tak možná nefrčí v téhle republice, ale v jiných vyspělých státech (myslím opravdu vyspělých) rozhodně na ústupu není (viz otevření nové VRT na Tchaj wanu, V Jižní Korei atp.) U nás hlavně na silné podfinancování za komunismu bohužel dráha doplácí dodneška.


17.03.2005 (19:39)
A u nás je to problém ...? Když se najde investor, postaví tam třeba kopii Kremlu jako atrakci. Dráha už dávno nefrčí, to akorát pár bláznů jako jsme tady, věří v oživení.


16.03.2005 (23:08)
...neboj, současní plánovači ti zbourají Masaryčku. Dřív se tomu říkalo rozhodnutí sjezdu KSČ, dnes je to využití lukrativních pozemků. A tipněme si bude tam: obchodní centrum, kanceláře, garáže nebo hotel? Všeho je v Praze málo!


16.03.2005 (19:39)
A to se komunistickým zrůdným plánovačům naštěstí nepovedl udělat půtah po nábřeží Malé Strany, kdy by muselo být zbouráno několik stovek domů. Díky bohu za revoluci, aspoň kvůli tomuhle.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info

informacni okenko