Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Railjet 2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 20.3.2024 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: 8091-901 - Zobrazeno: 3871x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
23.03.2024 (11:18)
Jednoduchý blbuvzdorný mechanismus - při přijezdu na malý zkušební okruh vlak zastaví před přejezdem, spustí závory a zamkne řetězem spuštěné a jezdí jakkoliv potřebuje dopředu, dozadu atd.
Pokud přecejen někdo potřebuje dovnitř do okruhu do lesa, zastaví před přejezdem a buď vyčká příjezdu vlaku nebo zavolá dispečerovi, který se spojí se strojvedoucím. Ten zastaví, odemkne, nechá projet vozidlo a zase zamkne.
Po posledním průjezdu zkušební soupravy zase přejezd otevře, zamkne otevřený řetězem a přístup do lesa je volný.
Pokud přecejen někdo potřebuje dovnitř do okruhu do lesa, zastaví před přejezdem a buď vyčká příjezdu vlaku nebo zavolá dispečerovi, který se spojí se strojvedoucím. Ten zastaví, odemkne, nechá projet vozidlo a zase zamkne.
Po posledním průjezdu zkušební soupravy zase přejezd otevře, zamkne otevřený řetězem a přístup do lesa je volný.
To je jen iluze mechanického přejezdu. Závory nemají ovládání, jsou trvale uzamčené a otevírají se na vyžádání.
Vypadá líp,než ten,co má čumák Tauruse.
Na to obrázku je taková docela hezká kuriozita a to ten mechanický přejezd. To bych na zkušebním okruhu nečekal.
Na to obrázku je taková docela hezká kuriozita a to ten mechanický přejezd. To bych na zkušebním okruhu nečekal.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko