Bratislava – Současné povolební dění na Slovensku pravděpodobně vyvolá změny i na železnici. Bude-li současný premiér Robert Fico (SMER-SD) úspěšný při sestavování v pořadí již třetí vlády (nyní se Slovenskou národnou stranou a stranami Most-Híd a Sieť), pravděpodobně se na trať z Bratislavy do Košic vrátí vlaky InterCity. Provoz těchto dálkových spojů pod hlavičkou ZSSK sice skončil 18. ledna, při jednáních o budoucí koalici si však Slovenská národná strana prosadila jejich opětovné zavedení. V rámci těchto jednání došlo i k rozdělení ministerských křesel, dopravu by měl obsadit zástupce strany Sieť. Ta se však potýká s vnitrostranickou krizí. Ve straně, jež před volbami i krátce po nich spolupráci s Robertem Ficem vylučovala, se našli již 3 poslanci (a jeden další ve straně Most-Híd), kteří vládu pod taktovkou Smeru nepodpoří. Zůstává tedy otázkou, jak silné ministerstvo dopravy v nadcházejícím období vůbec bude.
Zdroje: ihned.cz, Denník N, Výzva 10 slušných ľudí


1 2 | Zpráv na stránku: |
zajímavé, mě přesčasy neproplácí (a to bacha, stylem "jako bych tam vůbec nebyl") i státní rozpočtovka, a zdá se že nezákonné to není...
a to neříkám abych si stěžoval (věděl jsem dobře že to tak je když jsem do toho šel) jen proti takovýmto z kontextu vytrženým výkřikům
Napr. cena listka IC vlakom ZSSK.
Bratislava - Zilina.
C - 11,9
B - 13,9
A - 15,9
Bratislav - Kosice
C - 19,9
B - 21,9
A - 23,9
A - cena v den odchodu vlaku,
B - cena 8-1 den pred odchodom vlaku
C - cena 60 - 9 dni pred odchodom vlaku
Ak chce niekto studovat, tak tu je cennik zrusenych IC vlakov.
http://www.slovakrail.sk/uploads/tx_main/2015/03/04/cennik_pp_ic_od_01032015.pdf
Ak sa ti zda cena vysoka, tak maz moznost cestovat R-kovymi rychlikmi.
Pokial s cenou prestrelil, tak mu nebudu ludia cestovat a strata sa zvysi. Pokial cenu odhadol dobre, tak jeho strata sa znizi.
RadoB: Tak je to i u nás, že s In kartou RAILPLUS je to pořád nejlevnější s ČD. A když člověk jezdí vlakem i jinam a tu kartu tedy v podstatě musí mít, má to nejlevnější i na trati, kde tak mimochodem zuří konkurence. I proto jsem dosud nevyzkoušel Regiojet z České Třebové, nehledě k nehodící se vazbě na konkrétní vlak vzhledem k určité nepředvídatelnosti odjezdu jak z mé strany, tak někdy i ze strany dopravce.
Relácia --RJ po starom--RJ+50% -RJ+100%--ZSSK celé --ZSSK-RP
Ba-Žilina---------6,60------9,90----13,20-------8,91------6,69
Ba-Ružomberok--8,30-----12,45----16,60------11,08------8,31
Ba-Poprad--------9,00-----13,50----18,00------14,17-----10,63
Ba-Košice---------9,00-----13,50----18,00------17,82-----13,37
Ako vidno, držitelia zľavových kariet Klasik Rail Plus budú po zdražení vždy cestovať so ZSSK lacnejšie. Keďže nad 10€ sa vydáva aj v tomto prípade miestenka zdarma (ktorá inak stojí 1€), skončí bitie sa do pŕs Regiojetu, aký je on strašne lacný. Keby si Počiatkovo ministerstvo hneď s Regiojetom spravilo poriadok ohľadne férových cien, určite by na trhu bol priestor aj pre nedotované IC vlaky aj pre regiojet.
"Známý říkal...". a jedná paní povídala..... když je teda tak špatný, tak proč s ním jezdí čím dál víc lidí? Začínal se soupravami o 4 vozech, dnes jezdí soupravy i s 10 vozy.
"Jel v Astře, ukazoval fotky..." ty fotky Aster jsou veřejně známé. Navíc ta souprava je složena z různých vozů a stačí si při rezervaci vybrat...
Jestli jsou ty služby tak špatné, tak proč s ním lidi jezdí? Nebo je snad k tomu někdo nutí? Kdyby neměl cestující, tak by vlaky asi neprovozoval, protože jemu nikdo ztrátu nedorovná... Je to prostě otázka volby dotyčného cestujícího... teda na těchto vybraných tratích, protože na většině tratí zatím jaksi možnost volby bohužel není ....
To se zrovna, dle mého názoru, "prémiovým" vlakům na Ostravu (SC, RJ, LE, s dávným předvojem Manažera), daří. Jak je to na Slovensku, nevím.
A mají-li vstoupit do veřejně objednávané dopravy, měli by se zapojit do tarifních svazů.
O nic jiného jim ani nejde. Jen se jim to musí dovolit..
Anebo:
8. ledna 2007 ohlásil Chávez program, soustředěný na pět motorů revolučního procesu. Je jim mimo jiné:
Zmocňovací zákon, který Chávezovi umožní po dobu jednoho roku vydávat dekrety se silou zákona. Bude podle něj využíván například k dalšímu znárodňování. (Koncem ledna 2007 parlament tento zákon schválil s platností na 18 měsíců a s omezením na 11 oblastí politického, hospodářského a společenského života.
Vzorů by se jiště našlo hodně
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
