..: Od prosince jízdenka eLiška za 140 Kč - a to i v IC/EC :..
In-karta Kraje České republiky - Od 10.12.2006 vyhlašují České dráhy akviziční slevu eLiška. Jedná se o meziregionální kontingentní jízdenku, která je určena pouze pro majitele In-karty/RailPlus v provedení bezkontaktní čipové karty. Jízdenku je možno zakoupit pouze do 2. vozové třídy z vybraných železničních stanic všech sídelních měst všech krajů do vybraných železničních stanic všech sídelních měst všech krajů v ČR a tuto jízdenku je možno objednat a zaplatit pouze prostřednictvím eShopu ČD. Meziregionální kontingentní jízdenka eLiška je pravděpodobně součástí nové zákaznické strategie Českých drah, která začne být uplatňována od neděle 10.12.2006, kdy začne platit nový jízdní řád 2006/2007.

IC/EC Tato nabídka platí pouze do vyprodání stanoveného limitu na relaci a den, cena jízdenky bez ohledu na vzdálenost činí 140 Kč, z této ceny se nepřiznávají žádné další slevy; ve vlacích vyšší kvality platí jízdenka bez příplatku na vlaky vyšší kvality, místenky a lůžkové nebo lehátkové příplatky cestující zaplatí podle tarifu TR 10; při použití po delší trase (jízda oklikou) nebo v 1. vozové třídě cestující doplatí do ceny jízdného, na které prokáže nárok. Platnost jízdenky je vždy do 6:00 hodin dne následujícího po prvním dnu platnosti; právo z přepravní smlouvy lze uplatnit v kterékoliv železniční stanici, místem příslušným k vyřízení uplatněného práva je pouze OPT (uznaná částka bude cestujícímu vrácena na číslo účtu, z kterého byla jízdenka zaplacena). Pokud si cestující nevyzvedne objednanou a zaplacenou jízdenku do 24:00 hodin prvního dne platnosti, zaplacená částka bude po srážce dle Smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou osobní dopravu automaticky vrácena na číslo účtu, ze kterého byla platba provedena.

Vyzvednutí a kontrola jízdních dokladů

Před nástupem jízdy se cestující dostaví do označené výdejny jízdenek v nástupní stanici (případně ve vyjmenované stanici daného obvodu) dle níže uvedeného seznamu, předloží In-kartu/Rail plus k ověření a vyzvednutí zaplacené jízdenky, pokladník vydá cestujícímu jízdenku, kterou bude předkládat pověřenému zaměstnanci ČD při kontrole jízdních dokladů v době plnění přepravní smlouvy spolu s průkazem In-karta/Rail plus; pokud cestující nepředloží pověřenému zaměstnanci ČD při kontrole jízdních dokladů v době plnění přepravní smlouvy buď jízdenku vystavenou ze zařízení pro elektronický výdej jízdenek ČD (UNIPOK) ve vyjmenované nástupní stanici nebo platnou In-kartu/Rail plus (bezkontaktní čipovou kartu), jejíž číslo je uvedeno na jízdence, nebude mu nárok na slevu uznán a zaplatí jízdné, na které prokáže nárok.

Seznam stanic

Logo ČD Jízdenka eLiška může znít z nebo do níže uvedených železničních stanic. Pokud se jedná o stanici nástupní, je nutno si v těchto železničních stanicích jízdenku před nástupem jízdy vyzvednout ve výdejně jízdenek. V závorce jsou uvedeny názvy železničních stanic, ve kterých si lze jízdenku také vyzvednout a ve kterých lze jízdu nastoupit v rámci daného obvodu.

Brno hlavní nádraží (Brno – Královo Pole), České Budějovice, Hradec Králové hlavní nádraží, Jihlava, Karlovy Vary, Liberec, Olomouc hlavní nádraží, Ostrava hlavní nádraží (Ostrava – Svinov, Ostrava - Vítkovice), Pardubice hlavní nádraží, Plzeň hlavní nádraží, Ústí nad Labem hlavní nádraží (Ústí nad Labem západ), Zlín střed (Otrokovice), Praha hlavní nádraží (Praha Masarykovo nádraží, Praha – Holešovice, Praha - Smíchov) - tj. 13 měst (vyjma Středočeského kraje).

zdroj a bližší informace: Akviziční sleva ČD


CSPSV | 24.10.2006 (16:57)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
25.10.2006 (18:41)  
Mibe:
Prý je odhad 50 - 80 míst za 140 Kč na spoj.
registrovaný uživatel M 
25.10.2006 (17:45)  
Mibe - automaty, carove kody, automaticky - trochu moc cizich slov ve vete, ktera se tyka CD, ne?

Jinak ten tvuj napad je obecne jeste blbejsi reseni nez ten napad CD... Proc? Protoze takhle si muzes zarezervovat vsechny relace na vsechny dny a kdyz se ti to bude hodit, tak na nadrazi prijdes, kdyz ne, tak to nechas propadnout. Proc riskovat...

Jinak uz tech rizik s platbami pres internet nechte. Ze nam to masiruji banky do hlavy jeste neznamena, ze je to pravda...
registrovaný uživatel Mibe 
25.10.2006 (16:43)  
Nikde se nepise, kolik tech jizdenek radove denne bude. Treba jen 5 ks v kazde relaci, takze nakup jizdenky bude sazkou do loterie. Internetovy prodej? Treba to bude tak, clovek si zarezervuje jizdenku pres Internet, vytiskne se mu papir s carovym kodem, na nadrazich budou instalovane automaty, kde se naskenuje carovy kod, cestujici provede platbu platebni kartou a vytiskne se mu z automatu jizdenka. V tomto pripade navic nehrozi zneuziti financnich plateb pres Internet...
registrovaný uživatel DaveStorm  mail  
25.10.2006 (16:11)  
Jirka Pospíšil: jj tak,tak ..nechápu to myšlení, že pokud ve dvou výraznejch železničních uzlech nezastaví a tak ušetří možná nějakých necelých 10minut mezi začátkem a koncem trasy, že tím začnou bejt hned konkurenceschopný(typická strategie ČD). No podle mě teda nezačne jezdit kdovíkolik lidí navíc vlakem len proto že jede o 10 minut rychlejc, možná to spíš lidi přitáhne až bude na železnici nějaká úroveň a bude možný cestovat nějak slušně aj z jinech míst než je Prágl-Otrava a pár krajskejch měst. Si tímhle ČD odradí daleko víc lidí kerý by v tom žel uzlu mohli pohodlně přistoupit páč vidina přestupovat kdovíkolikrát po cestě, a to aj zbytečně, je totálně odradí.
registrovaný uživatel JiP 
25.10.2006 (15:54)  
Tomu zaveru bych si dovolil oponovat, protze RT pokryji pouze urcite relace na trati praha ostrava, ale cestujici ze studenky, hranic na morave zabrehu na moreve ceske trebove kolina budou vyuzivat vlaky CD protoze jim proste ve stanici nezastavi. Je to stejne nesmyslny argument jako ze nema smysl provozovat R na trati praha brno pres HB protoze dalnici nikdy konkurovat nebudou.....ale je nutne si uvedomit kde vsude vlaky zastavuji a jake velke spadove oblasti obsluhuji takze jezdi vetsinou plne vytizeny. CR neni jenom praha brno ostrava!!!!!!
registrovaný uživatel M 
25.10.2006 (15:04)  
Racek - to Brno-Karlovy Vary je sice napad dobry, ale pomerne neprakticky pro zpatecni cestu:-))
25.10.2006 (12:17)  
Já bych ty počty odhadovalk takle Praha-Ostrava 10/den, Praha-Brno 20/den
Praha-Plzeň 100/den
Hradec Kr.-Pardubice 90000/den :-)
registrovaný uživatel DaveStorm  mail  
25.10.2006 (12:10)  
M: Středočeskej kraj má úřady sice v Práglu,ale ta není jeho hlavním městem,já bych Středočeskej kraj rozdělil. Ale k tomu hlavnímu, nejvíc mi vadí to že porát všecko jen krajská města,krajská města, ale co taká regionální centra a žel. uzly a o dalších nemalých nekrajských městech nemluvě, to je snad nic?
registrovaný uživatel Redispero  mail  
25.10.2006 (11:02)  
Sleva dost mozna zkousi neprimo zlevnit Pendolino, avsak nepriznat, ze puvodni ceny byly prestrelene a ve chvili nastupu RT zcela nekonkurenceschopne
registrovaný uživatel waszyn 
25.10.2006 (10:53)  
peter99: s sukafonem do Ovy nesouhlas, s deutchlandem a hledanim slev souhlas.
Otazka je zda zrovna CD prospiva slozity model slev. Muj nazor zni ze nikoliv. Vzdyt kolik lidi nevleze do vlaku proto, protoze odmita studovat nejake ceniky a radsi pojede s nekym kde se ceny pohybuji 100-150, nez 80-250.
Cili nove cestujici tim podle me neprilakaji, rozhodne ne tou povinnosti kupovat si nejakou kartu za 600. Ja osobne za tim vydim snahu udrzet si lidi na trati Pha-Ova. Jenze na teto relaci nikdo na kartu Z nejezdi(kmb,jp,zakovske) a je otazka kolik lidi bude ochotno si ji za 600 porizovat, pokud nebudu mit jistotu ze si to za tech 140 koupim vzdycky. Protoze kdyz se mi to nepodari tak pak pojedu v pendolinu za plnou palku, v IC za nejakych 320 tusim cili zbyva RT za 240. Takze to hodne zalezi na tom kolik tech jizdenek bude. Taky ale muze nastat moznost ze v tech IC budou sedet jenom lidi s liškou a ostatni pojedou s RT. To pak CD z te jejich "rozinky" zbytou jen oci pro plac a cervena cisla :)
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko