Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1216.234-5 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Eichberg - Küb - GPS: 47°40'16.853"N, 15°54'4.329"E » ![]() ![]() - Datum: 15.7.2015 - Autor: Novák David ![]() - Pozn.: railjet 78 „Johann Strauss“ - Zobrazeno: 6112x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 10 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
20.04.2016 (20:44)
Ta to stou rychlostí a místními šotouši působí jak vtip. Coto je přesně zač ono zařízení před soupravou, mezi kolejema? Nějaký místní světelný návěstidlo nebo co? Předem děkuji za reakce.
20.04.2016 (22:35)
Je to vjezdové návěstidlo do stanice Eichberg am Semmering :)
Novák David: Nezvrhla, to je normální. :-)
Někteří ani netuší, že taková pomalá rychlost v daném úseku je na přání rakouských železničních fotografů, kterým ÖBB vyšly vstříc.
Někteří ani netuší, že taková pomalá rychlost v daném úseku je na přání rakouských železničních fotografů, kterým ÖBB vyšly vstříc.
20.04.2016 (18:51)
SYN byste měl chodit raději pěšky protože už sám vlak je synonymem kvaltování
Doporučuji vyzkoušet. Brno - Salcburk 14 dní pěšky, zpět 4,5 hodin jízdy. Ženeva - Avignon 12 dní pěšky, zpět 3 hodiny jízdy. Hned máte jiné vnímání světa...
Doporučuji vyzkoušet. Brno - Salcburk 14 dní pěšky, zpět 4,5 hodin jízdy. Ženeva - Avignon 12 dní pěšky, zpět 3 hodiny jízdy. Hned máte jiné vnímání světa...
Zirecek: ja taky ne. Stejne tak nemam rad ty socialne - inzenyrske vyzvy aby společnost nespechala, nelpela na materialnu apod. Moje postapo poznámka mirila na touhy Sepliho a Ládi.
Jiří Kocurek : jistě že se cestovalo, ovšem hybnost obyvatelstva i zboží před 100 a více lety a dnes jsou radove jinde. tudíž zehrani LM na nepokles času traveneho na cestě je mimo.
Jiří Kocurek : jistě že se cestovalo, ovšem hybnost obyvatelstva i zboží před 100 a více lety a dnes jsou radove jinde. tudíž zehrani LM na nepokles času traveneho na cestě je mimo.
Fotka moc pěkná :-).
Škoda jen, že tu lokomotivu neotočej, aby ladila s barvou vozů.
Škoda jen, že tu lokomotivu neotočej, aby ladila s barvou vozů.
20.04.2016 (17:26)
Keprt: Měl-li někdo řemeslo, tak vozil zboží, mimo jiné na trh do města. Tamtéž jezdili zemědělci prodávat přebytky. Ostatně Karel IV stavěl ten most v Praze pro povozy tažené animální trakcí. A svět je už tak zařízený, že železná ruda, uhlí a vápenec se skoro nikde nenajdou na jednom místě, pro výrobu železa nezbývá než přepravovat. Nakonec ani ta motyka nevydrží věčně, takže i post-apo společnost se bez kováře neobejde. A jak nasviňu platí nepřímá úměra: Čím chudší pole, tím rychleji se motyka opracuje k nepoužitelnosti.
A že naši předkové nekvaltovali? Opravdu ani se senem před bouřkou? Nakonec i ruchadlo bratří Vaverkových bylo určeno ke zrychlení práce na poli, s motykou to trvá mnohem dýl.
A že naši předkové nekvaltovali? Opravdu ani se senem před bouřkou? Nakonec i ruchadlo bratří Vaverkových bylo určeno ke zrychlení práce na poli, s motykou to trvá mnohem dýl.
20.04.2016 (16:26)
Se ta diskuze trochu zvrhla ne? :-D
Keprt: Ty si přeješ "postapokalyptickou společnost"? Vypadá to, že ano; já rozhodně nikoliv.
pro Milos:
rozdil je snad jen ve stlaceni narazniku. To je OK. Jde o kazen v nastaveni predpeti a praci posunovace.
rozdil je snad jen ve stlaceni narazniku. To je OK. Jde o kazen v nastaveni predpeti a praci posunovace.
Technická pro znalce - ví se, jaký je rozdíl v přesné délce celé této soupravy railJetu v případě, že jí Taurus táhne, nebo jede řidičákem napřed?
Za jízdy přece nebudou shodné soupravy celkově asi zcela shodně dlouhé, ne? Řeší se to nějak?
Jen pro zajímavost...
Za jízdy přece nebudou shodné soupravy celkově asi zcela shodně dlouhé, ne? Řeší se to nějak?
Jen pro zajímavost...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info

informacni okenko