Česká Třebová — Chtěli byste řídit lokomotivu? O profesi strojvedoucího panuje mnoho zkreslených, zavádějících nebo i romantizujících představ. Jen málo kdo  z těch, co tuto profesi nevykonávají, však ví, jak je to doopravdy. Firma LokoTrain si pro všechny fanoušky, zájemce o profesi strojvedoucího i studenty, kteří by se jednou strojvedoucím chtěli stát, připravila blok přednášek nazvaný Od šotouše ke strojvedoucímu, na který si Vás tímto dovolujeme pozvat. Přednášet budou strojvedoucí – instruktoři a lidé z vedení firmy LokoTrain.
Víte co vše musí uchazeč o práci strojvedoucího splňovat a čím se řídit? Jak se stát strojvedoucím? Kolik stojí zkoušky, abych mohl vykonávat práci strojvedoucího? Jak se řídí lokomotivy Vectron? Jak vypadají a jak se řídí polské lokomotivy ET22/ET41? Jak tyto lokomotivy fungují a jaké jsou podstatné odlišnosti od jejich českých vrstevnic? Jaké všechny lokomotivy jezdí po českých kolejích? Jak probíhá směna strojvedoucího a co vše musí dnes sám znát, umět a vykonávat? Co se strojvedoucím také přihodí při výkonu jejich povolání? Pokud chcete znát odpovědi nejen na tyto otázky, přijďte 22. 8. 2016 v 10.00 do školícího centra LokoTrain v České Třebové na ulici Školní 353. Přednášky jsou pro všechny zájemce zdarma. Jestliže Vás nabídka přednášek oslovila a chtěli byste se zúčastnit, tak se prosím pro zajištění dostatečné kapacity přednáškové místnosti, předem přihlaste na e-mailu andrea.simkova@lokotrain.eu.
Společnost LokoTrain s.r.o. je součástí skupiny Energetického a průmyslového holdingu a zaměřuje se na poskytování komplexních služeb v oblasti drážní dopravy. Cílem společnosti je poskytovat služby dopravcům na vysoké úrovni, s využitím nejmodernějších lokomotiv, odborného personálu a moderního dispečerského aparátu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
- dolévání maziva ridici zajisté prístupné je, ba i merka oleje, ale smí si ridic sám vystavit protokol znackového autoservisu o doplnení maziv? Nesmi.
- problém predních zárovek - skoda 120L, Trabant, Opel Omega - jen pod urcitým úhlem natocení predních kol. U medveda servisem vyslovne nedoporuceno.Zde je jasný rozpor v predpisech VB i Policie na stranè jedné a predpisech výrobce na strane druhé.
Vrcholem byla/je výmena klínového remene u Trabanta. Snazsí je v demontovat motor, nez vymenit klínový remen. Návod uvádí nutnost demontovat blatník (!)
Číslo na opraváře má. Stejně tak má opravář číslo na fíru. No a protože (na některých typech lokomotiv) vidí opravář z tepla kanceláře on-line co se na mašině děje, může naopak zavolat strojvedoucímu co mu hrozí a na co si dát bacha. :)
I když teda málokdo se v tom systému hrabe jenom tak z nudy a závadu řeší až když mu přijde SMS nebo jí nahlásí Telerail. Alespoň takhle je to u Schade.
Stoupo, dolévání maziva tam, kde to je řidiči přístupné (tj. standardně do motoru, nikoliv třeba do převodovky), je stále ještě v jeho moci.
zanechme diskusí co je doplòvání provozních hmot a opravy a udrzování. I já mohu upresnit, ze ke Skode 120 L ondyno patrila i vodní vazelina. Vadný termostat bylo lze opravit pouhým poklepem - stacilo k odstranení vzduchové bubliny a termostat zase fungoval. Inu DoDo. :-)
Naproti tomu dnes maziva ni brzdová kapalina nejsou laikum povoleny, jen to palivo a ostrikovac....
Nemáte pravdu, vasnosti, Vodu do ostrikovace v gumokolu dolévati lze! :-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.