Praha — Pět hvězdiček pro Marka a jen dvě pro Radku. I tak může vypadat nově hodnocení palubního personálu vlaků SuperCity od klientů Českých drah. Právě dráhy zavádějí tento, pro ně až netradičně, inovativní způsob určitého druhu zpětné vazby. Hodnocení je dostupné na webových stránkách dopravce v sekci SC Pendolino bez jakékoliv registrace či přihlašování. Jak uvádí Petr Šťáhlavský, tiskový mluvčí ČD: „Pod headline ‚Jsme tu pro Vás‘ jsme mohli dát hromadnou fotografii celého týmu stevardů SC, my jsme se ale rozhodli pro jinou cestu a toto je výsledek.“ Redakci magazínu samozřejmě zajímalo, jak na tento styl prezentace reagovali zaměstnanci na pozicích vlakvedoucí-stevard a průvodčí-stevard, kterých se hodnocení bezprostředně týká.
Podle Šťáhlavského si zaměstnanci uvědomují změny, kterými železniční doprava v současné době prochází a je nutné, aby zákazník odcházel vždy naprosto spokojený a jeho očekávání byla naplněna. Rozhodně nešlo o hledání nejslabšího článku, jelikož zaměstnanci pro vlaky SuperCity jsou velmi pečlivě vybíráni, ale spíše o formu pozitivní motivace. Proti tedy nebyl vyloženě nikdo. „Samozřejmě každý zaměstnanec musel také souhlasit s focením, bez kterého by na webu uveřejněn nebyl.“ dodává Šťáhlavský. Počítá se také s implementací této možnosti do palubního portálu, který je dostupný v rámci intranetu spojů SC. Naopak se jmenovkami, které můžeme vídat u soukromých dopravců jako je LEO Express či RegioJet (ale i např. u společnosti JLV), České dráhy prozatím nepočítají.
Zdroj: České dráhy
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.