..: Pendolino do Rakouska nepojede :..
PozorPraha - České dráhy vzdaly svoji představu o tom, že v době platnosti JŘ 2005/2006 bude EJ 680 jezdit do Vídně. Od 28.5.2006 se mění časová poloha EC 70, 71 a EC 74, 75. Z Prahy budou vlaky 71 a 75 odjíždět o 22 minuty dříve, tj. v 6.01, resp. v 10.01, vlaky 70 a 74 přijedou do Prahy o 20 minut později, tj. v 19.52, resp. ve 22.52.

Miroslav Zikmund | 3.5.2006 (22:51)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
04.05.2006 (10:43)  
Comar: no tak je to oko za oko ... Tak hlavni pruser Tauruse je jeho elektricka brzda, na masine neni odpornik a brzdi se rekuperaci do troleje. U OeBB to maji vyreseno tak, ze energie rekuperovana do troleje, pokud neni spotrebovana se vraci do site, coz u nas neni.
registrovaný uživatel lada 
04.05.2006 (10:34)  
Ze zacatku si CD myslely, jak na pendolinu vydelaji (Berlin, Viden) a dnes budou z politickych duvodu rady, kdyz to nekde v zahranici nechaji jezdit zadarmo... Uz aby o to nekdo projevil zajem, protoze jezdit s tim OVA-PHA opravdu netouzim.
registrovaný uživatel comar 
04.05.2006 (10:08)  
Rail-2005: Trat Breclav-Viden bude jeste nekolik mesicu zavrena. Tim padem o nejakem provozu pendolin vubec nema smysl bavit.
Dalsi prekazkou je neschvaleni taurusu na Horni Dvoriste - Budejovice. CD pozaduji, aby mohli jezdit pendolinama az do Vidne, ale na druhou stranu blokuji provoz taurusu do Budejovic. Cele je to docela detinske.... :-(

Zkusim napsat na ÖBB Infrastruktur (spravce site) a zeptat se, jak to s tou trati vypada.
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
04.05.2006 (9:30)  
Tak o poplatky za vyuzivani cizich vozidel to taky dozajista bude, protoze je jiny poplatek za lokomotivu a jiny za vagon. A ted to zasadni, Pendolino ma ve sve podstate v jednotce lokomotivy (hnaci vozy) 4
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
04.05.2006 (9:13)  
Chtělo by to aby tu někdo (asi Comar) detailně prověřil, jak to skutečně vypadá s tratí Břeclav - Wien. Celkem by jí slušela modernizace min. na 200 km/h. Prostorově by to šlo. Německy ale neumím ani slovo, takže mohu těžko vyhledávat nějaké věci.
registrovaný uživatel Richie 
04.05.2006 (8:42)  
Běžný člověk do jejich vnitro věcí asi moc nevidí, ale vážně bych to viděl na ten důvod s modernizací Břeclav-Vídeň
04.05.2006 (8:33)  
Nejsem moc informovaný, ale třeba by to mohlo souviset s tím, že ČD možná požadují za 680 moc peněz a nechtějí si pustit rakouské lokomotivy dál do vnitrozemí. Je to jen takový můj okamžitý nápad...
04.05.2006 (7:19)  
To jako vážně ukazují Pendolíno vládě v situaci kdy nesmí na OeBB? Nedovedu si představit proč těch 100 km nemůže když Indusi a systém 15 kV 16,7 Hz funguje.
03.05.2006 (23:35)  
Comar: Souhlas, tady to nebude chyba ČD, ale pokud bude pri jednom s opravou zfouknuta i modernizace trati, tak to bude jedine dobre :-)
registrovaný uživatel comar 
03.05.2006 (23:02)  
ono to urcite souvisi i s dlouhodobou vylukou Breclav-Viden. Tahat pendolino dieslem mezi Marcheggem a Gänserndorfem by asi nebylo to prave....
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko