Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
230.028-3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Brno-Černovice - GPS: 49°11'22.766"N, 16°37'56.996"E » - Datum: 18.1.2011 - Autor: Martin Grill - Pozn.: Spojka na Dolní, v pozadí sídliště a nejmladší část města Brna - Vinohrady. - Zobrazeno: 4720x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Snad se autor nebude zlobit, že mu opět spamuji diskusi pod fotkou, ale ono se k fotce váže, tohle místo prodělalo už tolik změn :-)
Úplný triangl byl v těchto místech do doby výstavby nákladního průtahu Brnem, tzn. do 23.5.1970, kdy bylo zrušeno kolejové propojení Dolní - Vlára. Důvodem byla výstavba mohutného tříkolejného mostu, na který vlak na fotce právě vjíždí (nebo z něj odjíždí? Nějak se nemůžu zorientovat). Původní pozůstatky trianglu jsou dodnes vidět ve středové části trojúhelníku, kde jsou zachované původní pilíře mostu.
Ještě k ZZ. Mezi Dolním a Černovicemi je trojznakový jednosměrný automatický blok s traťovými souhlasy. V druhé koleji se jezdí v mezistaničním úseku, před vjezdovými návěstidly jsou předvěsti.
Úplný triangl byl v těchto místech do doby výstavby nákladního průtahu Brnem, tzn. do 23.5.1970, kdy bylo zrušeno kolejové propojení Dolní - Vlára. Důvodem byla výstavba mohutného tříkolejného mostu, na který vlak na fotce právě vjíždí (nebo z něj odjíždí? Nějak se nemůžu zorientovat). Původní pozůstatky trianglu jsou dodnes vidět ve středové části trojúhelníku, kde jsou zachované původní pilíře mostu.
Ještě k ZZ. Mezi Dolním a Černovicemi je trojznakový jednosměrný automatický blok s traťovými souhlasy. V druhé koleji se jezdí v mezistaničním úseku, před vjezdovými návěstidly jsou předvěsti.
21.01.2011 (21:52)
Takovéto komentáře nejsou nikdy mimo téma, díky za upřesnění :o)
20.01.2011 (23:23)
Vojtiku, znám tě z K-repu z diskuse a vážím si tě, ale asi jsem místně neznalý - můžeš mi prosím osvětlit, kde byl ten plnohodnotný trojúhelník? Přeci jen 25 let v Brně se jen tak nezapomene, ale je možné, že mi něco uniklo...
vasekpetr1: dříve zde to propojení bylo, takže byl plnohodnotný trojúhelník. Při celkové přestavbě trati v těchto místech však zaniknul.
Krásný záběr... Kouzlo je v tom , že brány nejsou kolmo ke kolejím
Otáčí se všechny vlaky co jezdí stále stejné trasy, zejména 810ky.
To tam tak ujel násep že ty brány jsou tak pokroucené, nebo je zdeformovaná fotka?
To tam tak ujel násep že ty brány jsou tak pokroucené, nebo je zdeformovaná fotka?
20.01.2011 (20:09)
Tak si v mapě najdi tyhle souřadnice:
49°11'24.500"N, 16°38'3.983"E
Nosníky jsou jistě prohnuté stářím, ale o zbytek se postaral optický klam.
49°11'24.500"N, 16°38'3.983"E
Nosníky jsou jistě prohnuté stářím, ale o zbytek se postaral optický klam.
Takhle "pěkné" sloupy TV jsem viděl naposled v Bulharsku. Tohle se tomu hodně podobá.
20.01.2011 (17:13)
To se mi jen zdá,nebo je tam takové stoupání ???? Fotka je hezká (za 5*). Laminátky se mi docela líbí. V Cargo nátěru je docela hezká,ale na originál to nemá.
20.01.2011 (16:50)
Ondrej Sykora : které depo, jemuž záleželo na unifikaci, máte na müsli.
20.01.2011 (16:03)
MARTIN GRILL: souhlasím, zaplať pánbů za ně. Pojezd je složitý a mechanické závady se na něm vyskytují, ale elektricky jsou ty mašiny téměř 100% spolehlivé. A tak jejich hlavními vadami v porovnání s moderními zahraničními stroji jsou nepohodlné podvozky, málo místa ve strojovně a skleníková kabina. Že jsou potřebné, o tom svědčí částečná rekonstrukce (pult s rajčákem a mikrovlnkou, vakuový hl. vypínač, VZ Mirel) oněch 230-tek, které stály roky v kopřivách někde v Břeclavi, a dneska jezdí u Carga. Sám jsem zvědavý, jestli někdy budou nové střídavky nebo jen vícesystémové lokomotivy. Školaři na střídavině se shodujou, že je náramná škoda, že 263 nezůstaly v Čechách všechny a hlavně, že jich není víc. Když byly v záruce, tak byly bezporuchové, což se u nových mašin nestává. Bratislava je nechtěla, když byly nové, zařídil to tehdy nějaký Slovák ve FMD, který naštěstí viděl dál než depo, kterému víc záleželo na unifikaci.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko