Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
T 478.3270 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Praha hlavní nádraží - Datum: 18.11.1982 - Autor: kilian - Pozn.: R 550 Praha-Sokolov - Zobrazeno: 9695x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
To je mi obrat v názvosloví... Tady je to "krajkové prádélko", když pára málem zakrývá ceduli s číslem, a dnes? Kundál. No, sice jsme se fyziologicky moc nevzdálili, jen ta poezie se nám poněkud zvrtla... :-D
Foto parádní. I díky tomu "prádélku" :-)
Foto parádní. I díky tomu "prádélku" :-)
Už jsem myslel, pane Kiline, že se Vám něco stalo.....taková odmlka. :-)
Když "4" topila, tak ten Pílštyk ve Zdicích se mohl třás také, nebo ten výkon byl natolik odlišný, že být nemusel?
Když "4" topila, tak ten Pílštyk ve Zdicích se mohl třás také, nebo ten výkon byl natolik odlišný, že být nemusel?
Martine, je jich 10 :-) ... no, jakoby měl krajkové prádélko ? souhlas
02.12.2012 (18:56)
Miroslav Zikmund
není těch vagfonů jen 9 ... třeba špatně počítám 5*
není těch vagfonů jen 9 ... třeba špatně počítám 5*
No chlapi, k "topným spojkám" jsem měl patřičnou úctu, skoro jako k posunu trhnutím. Holt tehdy se vechtr v zácviku mušíl obeznámit, jak se kola točí.
Na druhou stranu, vlak zahalený v obláčcích unikající (topné) páry ... no, jakoby měl krajkové prádélko.
Ale to topení - buď vedro, těleso rozpálené, že to žhnulo i přes botu, a největší neštěstí - výměna stroje.
Na druhou stranu, vlak zahalený v obláčcích unikající (topné) páry ... no, jakoby měl krajkové prádélko.
Ale to topení - buď vedro, těleso rozpálené, že to žhnulo i přes botu, a největší neštěstí - výměna stroje.
Dale Cooper - z Prahy hl.n.se jezdilo do Sokolova přes Cheb,z Prahy Střed do Sokolova přes Chomutov.Jediný který jel přes Kladno z Prahy hl.n. do Chebu byl Thermal,který vezl přímé vozy z Košic,jestli si to dobře pamatuju.
02.12.2012 (18:16)
Jeden z mála rychlíků, které tehdy v Berouně nepřepřahaly z tramvaje na brejlovce. A co že na něm není T478.4? Tahle 3270 nevypadá moc jako turnusový stroj... Zdravím, ZdŠ
02.12.2012 (17:28)
Kudy to tehdy jelo? Přes Kladno, Žatec, Vary? Nebo přes Plzeň a Cheb?
02.12.2012 (16:10)
ad 743 010-1 : 10 vozů = technická norma hmotnosti R 450 tun, v podstatě standard pro rovinu; ze Zdic do Hořovic se jezdilo s nezavěšeným postrkem nebo tam byly jízdní doby úměrné stoupání a hmotnosti ...
petr.284 : pára jde ze spojovací hadice na čele lok, mírné otevření kohoutu bylo standardem při spuštění PG, aby se kondenzovaná voda vytlačila z potrubí, pak se kohou zavřel, "páření" mezi vozy nemusí být trvalé, zpravidla přestalo až si "odfoukl" ventilek pro odvodnění ...
Jinak ovšem krásná vzpomínka...
petr.284 : pára jde ze spojovací hadice na čele lok, mírné otevření kohoutu bylo standardem při spuštění PG, aby se kondenzovaná voda vytlačila z potrubí, pak se kohou zavřel, "páření" mezi vozy nemusí být trvalé, zpravidla přestalo až si "odfoukl" ventilek pro odvodnění ...
Jinak ovšem krásná vzpomínka...
Téééda! Další archivní perla.
Hledě na ten špagát, co ten brejlovec poveze, soudím, že jim dávali tehdy pořádně začoudit. Na plzeňské i dříve na děčínské. Není divu, že se tehdy brejlovci tak sypali.
Hledě na ten špagát, co ten brejlovec poveze, soudím, že jim dávali tehdy pořádně začoudit. Na plzeňské i dříve na děčínské. Není divu, že se tehdy brejlovci tak sypali.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko