..: Fotogaléria - detaily fotografie 150.225-1 :..
 

150.225-1


150.225-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Nelahozeves zámek - Kralupy nad Vltavou
 - Datum: 2.4.2011
 - Autor: Miroslav Just 
 - Zobrazeno: 5113x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný užívateľ Honza  mail  
Počet komentárov užívateľa2712 »fotek 0
07.04.2011 (23:15)  
Pavel Ch.: že by to byla ta výluka za účelem okleštění dřevin v místě Nelahozevských tunelů?? :-)
07.04.2011 (23:02)  
Toto je velmi pěkné místo minulý rok v únoru jsem se tam byl od Vltavy podívat bylo zataženo ale dost zarostlé. Teďka to zde u té fotky vypadá, že to tam pročistily.
registrovaný užívateľ Honza  mail  
Počet komentárov užívateľa2712 »fotek 0
07.04.2011 (21:41)  
Miroslav Zikmund: Bolševik předvídal asi desetietou životnost.

Čeho proboha? Toho tunelu? 10 let na tunel je teda málo a vzhledem k tomu že trať letos slaví 160 let vzniku, tak se asi těžko dělala za "bolševika", který u nás mimochodem nikdy nebyl.
registrovaný užívateľ Honza  mail  
Počet komentárov užívateľa2712 »fotek 0
07.04.2011 (21:36)  
MuDr. : jediné místo, kde se jezdí po starým (na 091 nově až do Vraňan), to není. Prha Bubeneč - Holešovice se měla koridorizovat během loňského roku, ale (podle mého uvážení) kvůli neplánovaným výlukám na 090, 091 (vykolejené uhlí v Lovosicích, nehoda CE 471 005 Ústí), poruchy napájení zab. zař. a další poruchy v Žst. Roztoky u Prahy a nakonec škrty MdCr tomu asi úspěšně zabránily.

Podle informací zdroje také JPP se tunely mají spojit v jeden dlouhý, kvůli trase konstatního odporu a protože je místo údajně památkově chráněné, nějak to pořád nejde.
07.04.2011 (18:48)  
Bolševik předvídal asi desetietou životnost. Nicméně, když se kouknete na nějaký obrázek bratislavských tunelů, tak jejich výškový profil je o něco nižší a podobně řada starších švýcarských tunelů má poměrně daleko k výšce tunelů v tuzemsku ...
07.04.2011 (18:04)  
V tunelech je maximální rychlost 90 km/h
registrovaný užívateľ ceskolipak  mail  
Počet komentárov užívateľa171 »fotek 0
07.04.2011 (14:24)  
Profil tunelů by asi po rekonstrukci neodpovídal předepsaným parametrům. Údajně se ze stávajících mají stát jednokolejné a zbuduje se paralelně pro druhou kolej tunel nový.
Dokončení rekonstrukce je naplánovan na nějaký rok 2024..
Nádraží v Kralupech bylo rekonstruováno v 80. letech. Nicméně propad rychlosti od Ústí v okolí nového tunelu Vepřek je v podstatě poloviční. Tunely u Nelahozevse se projíždí 80 km/h, ne-li ještě méně.
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
Počet komentárov užívateľa3720 »fotek 0
07.04.2011 (14:02)  
No, ono byla už dost náročná úprava pro elektrifikaci. To se musel "prohrábnout spodek", snížit nivelita, aby se tam dráty vešly.
07.04.2011 (11:32)  
MuDr.: co jsem slyšel, tak proto, že nebyl nikdo schopný defitnitivně rozhodnout, jakou podobu by měly mít nelahozeveské tunely, kdyby se opravily, prý by se musela část zbourat a část postavit úplně znova. Ale je to JPP.
registrovaný užívateľ MuDr.  mail  
Počet komentárov užívateľa54 »fotek 0
07.04.2011 (11:18)  
Jsem mile překvapen, jak dobrý snímek se dá pořídit z tohoto tmavého místa. K tomu navíc smekám před tím, jak se ti podařilo schovat sloup TV, čnící nad mašinou .)

OT: dokázal by mi někdo znalý místních poměrů říci, z jakého důvodu nebyl úsek Kralupy - Nelahozeves zámek, zrekonstruován? Je to jediné místo na 090, kde se jezdí "po starym".

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko