..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 5507Tak 174 projela Dolním Žlebem ve 22.59 (+532), dalších 35 minut nafásla v Ústí nad Orlicí (19.11 - 19.46), výměnou lok se 177 (ta dostala touhle komedií 28 minut). Kdo jel 174 (třebas z Brna) a viděl, jak kolem projela 170, ten musel být na mrtvici.
170 to zapíchla ve 20.52 v Holešovicích, kdo s ní jel dál, tak si počkal v Holešovicích na 174 (21.16 - 21.20). V Ůstí nad Orlicí samozřejmě předjela 174 (19.27).
Pro úplnost 278 dojela do Prahy ve 21.39.


Ono jde o to, že kategorie zaměstnanců "strojvedoucí" se nejen v tuzemsku, ale i v zahraničí podrobuje opakovaným zdravotním prohlídkám, takže když ten strojvedoucí u MUDr. neprojde, např. proto, že má zvýšený tlak, jeho sluch je taky opotřebovaný apod., tak ten "předčasný" odchod do důchodu prostě tohleto jaksi řešil.
Takže když takovouhle (promiňte mi ten výraz) "zdravotní trosku" bude nutno zaměstnávat o těch (uváděných) 2,5 roku déle, přičemž tento pracovník nebude moci vykonávat svoji práci, tak čemu se pomůže … Sociálnímu systému asi ne, ono se to zpravidla začne řešit maroděním (pak se Julínek a jeho tiskový služebníček diví, že je velká návštěvnost lékařů …) a když se promarodí rok, tak nastupuje invalidní důchod …
21.11.07 - 23:13
Zpráva 5489Ceny letenek jsou "relační", nikoli podle "proletěné" vzdálenosti. Takže i při letu "oklikou" platí zákazník za přímou cestu. Tohle platilo i u ČSA "za bolševika", takže letenka na let Leningrad – Bratislava – Praha pro cestujícího do Prahy byla levnější než pro cestujícího v témže letadle letícího do Bratislavy.19.11.07 - 19:24
Zpráva 4816Takže pro fotouše začíná období lovu na "původní" trati Vítkovským tunelem …10.06.07 - 18:00
Zpráva 4288**26.03.07 - 22:32