..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":

  1 ... 22 23 24 25 26      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
99.786To je mi jasné, v tom popisku je zbytečné slovo "ještě", které zcela mění význam věty.
Státní hranice vede středem toku Polavy (mezi oběma silnicemi), takže z německého území se ta fotka pořídit nedá.
26.10.07 - 23:21
99.786Ono se území, z něhož bylo foceno, bude předávat Německu ?26.10.07 - 18:05
751.002-7 + 464.202Bože bože, kde je zdravý rozum. Za parní lokomotivou jedoucí v obvodu stanice taky musí jet požární vlak ?

Formálně jel vlak po slovenském území na širé trati na trase Velká nad Veličkou – Vrbovce na dráze dlouhé 14 metrů. Zbytek pohybu po slovenském území se uskutečňoval v obvodu žst. Vrbovce.
Státní hranice v km 44,685; vjezdové návěstidlo S v km 44,671.
25.10.07 - 15:24
749.006-3Ano, je to Vlak plný úsměvů …
Při jízdě stovkou na "koridoru" to na mašině vypadá jako by se jelo tak padesátkou …

Další fotouš byl na obvyklém místě v Bezpráví …
19.10.07 - 23:04
498.022Já rovněž nechápu, co by ti "doprovázející" policisté jedoucí za "posunujícím dílem" v autě jako měli dělat. To by snad měli dávat slyšitelnou dávat návěst "stůj zastavte všemi prostředky", pokud tuto návěst vůbec znají ?

Tím spíše, jakým způsobem osoby "na lokomotivě" ohrožují bezpečnost drážní dopravy.

Maximálně ohrožují svoji bezpečnost, když spadnou, tak si natlučou … posunujícímu dílu se nic nestane.

Strojvedoucí na Albatrosu jede na konci soupravy, mohl by zastavit posunující díl pouze použitím rychlobrzdy, což by nadělalo sposutu problémů především zablokováním té ulice na nějakou dobu a v konečném důsledku by byly ohroženy podobné akce …
14.10.07 - 11:44
141.009-1Oprava nátěrů se provádí v rámci "dílenské" opravy … DKV na tohle peníze prostě nemá … tím spíše, že nemá jistotu, jak dlouho bude lokomotiva v inventárním stavu. Na takovýchto výkonech mohou jezdit bobiny klidně i dalších 20 let. Vždyť je jim jenom cca 46 let …12.10.07 - 23:15
498.022V úterý 16.10. bude k focení pražská 749 – podrobnosti v aktualitě nabídnuté včera v 16.28, dosud nezveřejněné

Jinak to není tramvajová trať, ale vlečková kolej zaúsťující do stanice Brno dolní nádraží. Vlastníkem vlečky jsou BVV
12.10.07 - 23:01
T 47.021No vždyť tam kolej vlevo je, resp. myslíte ještě jednu ?30.09.07 - 11:19
FS E 464Ano, italské Treno Regionale se v Bozen (Jižní Tyrolsko / Horní Adiže) skutečně označuje v německém hlášení staničního rozhlasu "Regionalzug".30.09.07 - 11:13
754.059-4 + 754.006-5Vymyslel to ten, kdo chce, aby ČD vykazovaly zisk … údržba lokomotiv zisk nepřináší, tak se musí omezovat … úspora nátěru je ovšem to nejmenší co se povede ušetřit …28.09.07 - 18:12