..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":

  1 ... 20 21 22 23 24 ... 26      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 444.0060Takzvaný požární vlak.29.09.09 - 21:41
749.260-6jari : to jste ovšem neviděl jednovozový vlak kategorie EC ... vedený M 810 (Děčín východ - Děčín hl.n.) nebo 830 (Ústí nad Labem hl.n. - Ústí nad Labem západ).29.09.09 - 21:38
T 478.4076Kdyby byl na ČD v určitých oblastech takový "bordel" jako před 20 lety, tak by to nebylo od věci. Všechno nebylo dokonalé, ale tarifní ustanovení byla stručná, jasná, srozumitelná. Vcelku dobré by bylo částečně zkombinovat "tehdejší" bordel s některými současnými organizačně technickými opatřeními.04.09.09 - 17:38
451.010-3No vida, hradlo Říčany les na trati vybavené trojznakým autoblokem.20.08.09 - 17:36
749.039-4Právě si tu spokojeně bez tlumiče chrochtá na 9. koleji na R 1250 (do Radotína to nějak nejezdí), má výrobní číslo 7290 a je jí 41 rok. Tedy ve věku, kdy může mít ještě děti ...04.08.09 - 13:52
451.094-7To vlevo dole je někdejší myčka, dneska se tam strkají soupravy, které se tam vymetou a případně doplní vodou.03.08.09 - 17:15
749.039-4Ni slečna, ni paní, ni bába – ale starožitnost.03.08.09 - 17:09
475.1142Brno – Přerov jezdily na Os šestivozové soupravy domovské stanice Brno hl.n., Vozové depo Brno vesměs velkoprostory Bai (Bt, Bh) + Da (D), eventuálně Fa (F).
Břeclav – Přerov – Bohumín sedmivozové velkoprostory + Da (D) - dom. stanice Přerov, VD Přerov / dom. stanice Bohumín (kdysi ještě Nový Bohumín), pátek, sobota, neděle některé vlaky posílené o 3 vozy (+ průvodčí navíc) + něktrých vlaků Fa (F); jeden pár vlaků vozil z Přerova do Otrokovic poštovní vozy (jeden nebo dva) do Gottwaldova, dlouhá léta jezdily tři přímé vozy Gottwaldov – Praha – Gotttwaldov na osobáku Otrokovic do Přerova a naopak, pak WL Praha – Gottwaldov – Praha, případně dvě patra + Da (D).
Obdobně sedmivozové soupravy se služebním na Os Praha – Přerov – Praha (dom. stanice Praha střed, VD Praha) eventuálně Pardubice – Olomouc / Přerov.
Praha – České Budějovice (dom. stanice Praha hl.n, VD Praha)/ Plzeň (dom. stanice Plzeň G.n., VD Praha)šestivozové soupravy + služební se dvěma průvodčími, zhruba od roku 1975 kdy byl velký nedostatek průvodčích se soupravy zredukovaly na jednoho konduktéra a souprava zkrátila na o jeden vůz. Z / do Plzně jedna nebo dvě "Zetky" směrované do Domažlic.
Praha střed – Děčín šestivozové soupravy, Praha – Chomutov čtyřvozové + služební.
Technická norma hmotnosti bývala u většiny vlaků zpravidla R 350 tun, u vlaků s posilovými vozy R 450 tun a delšími jízdními dobami. U parní i motorové trakce tam byl přece jen ve srovnání s elektrickou rozdíl.
02.08.09 - 21:47
1116.013-2Bartisko : který komín myslíte ? Ten zcela vpravo ? Ten patří ke Gumotexu. Fosfě by mohl patřit ten "vpravo" kolejí, resp. uprostřed.23.07.09 - 22:18
810.372-3SC 503 jel 14.7.2009 EJ 680 > Prosenice +5, Lipník +6, Hranice +5, Polom +10, Svinov / hln. +918.07.09 - 22:22