Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
750.236-2 | Samozřejmě, že je na fotce něco mladšího 30 let – nátěry kolejových vozidel i toho krycího návěstidla … fyzicky pak tabulky s číslem lokomotivy … | 23.09.07 - 12:38 |
742.271-0 | Autor měl jistě povolení ke vstupu na dráhu celostátní za účelem pořízení "soukromého" fota … | 19.09.07 - 20:00 |
E 422.001 | Traktorista byl dalším fotografujícím … | 23.08.07 - 13:43 |
EU07-327 | "Druhé" není jiný rozchod, ale "vystužení oblouku" | 18.08.07 - 21:03 |
754.042-0 | Silnice je vpravo od bilboardů … inu vlakem jezdí po trati dost cestujících, tak proč pro ně nezřídit i reklamu, která osloví i strojvedoucího … | 01.08.07 - 14:44 |
1063 | Vlak jede nahoru. V Rakousku se jezdí vpravo, na několika tratích se jezdí vlevo. Např. Břeclav – Wien, na Semmeringu se jezdí vlevo (Wien Meidling – Semmering) > na Semmeringu se za / před vrcholovými tunely pak přejíždí, potom se jezdí vlevo právě na trati Innsbruck – Brenner. Jeden známý mi to vysvětloval tím, že kdyby v tomhle (a podobných) obloucích jel vlak dolů a vykolejil, tak se "vyvalí" mimo trať, když se totéž stane na vnitřní koleji, tak se "vyvalí" do prostoru vedlejší koleje. Jak jsem koupil, tak prodávám … | 06.01.07 - 22:35 |
151.008-0 | Ad Twix : rozdíl je v tom, že na Benešov je to "tahání" horkých kaštanů z ohně, zatímco 9981/9980/9983 je plánovaný výkon v TS 108; 9902/9907 je v TS 105, 9912/9919 jezdí TS 102 DKV ČT Těch 5 MW odběru – lok 151 mají trakční výkon "jen" 4 MW a lok 151 jsou vzhledem k tomuto výkonu zase "lehké", tak aby při rozjezdu docházelo k tak velkému proudovému odběru, protože tu existuje "mez adheze". Ona ta 151 umí klouzat i při rychlosti 120 km/h. Tažená souprava 5 Btmo + 150 na koncí má hmotnost cca 360 tun, na což tak velký proudový odběr není potřeba … | 10.09.06 - 16:46 |
151.008-0 | "Ono" TO jezdí vesměs na trati Praha – Benešov jako dvoudenní oběh turnusové skupiny 449 místo 2x451 … Dvě lok jsou tam kvůli "ostrým" obratům v Benešově (7 minut), resp. problematickému objíždění v Praze hl.n. Pokud by tam byly lok 141, tak by to rozhodně nebylo takové "provokativní". | 09.09.06 - 19:54 |
zubačka na Pilatus | Nikoli údajně, ale absolutně nejstrmější zubatice … ty veksle mají celkem tři, další je na "odbočce" do depa. | 19.02.06 - 18:44 |